MTB toertocht

• 14/01/2024

Op zondag 14 januari organiseert ijsclub Kees Jongert de tweede MTB toertocht van dit winterseizoen.
Wij rijden deze tocht in clubverband. We starten om 9.00 uur gezamenlijk in groepen vanuit het clubhuis in park Assumburg. Hoewel het een clubtocht is, zijn vrienden en kennissen als introducé van harte welkom. Het is de bedoeling dat iedereen die mee wil doen, ook mee kan doen.

De lengte van de tocht is ongeveer 40 km. De route is volgens het bekende parkoers:

Via de Korendijk naar Castricum, door het duin naar Wijk aan Zee, bij Heliomare het strand op richting de pier. Vervolgens via de Reindersweg, TATA duin, Zeeweg (achter de begraafplaats om) naar de Voorweg, het Duinpad en via de Noordermaatweg naar het clubhuis.

Vanaf 8.30 uur staat de koffie klaar. Na afloop verzamelen we in ons clubhuis, voor een kop soep en de traditionele nababbel.

Kosten €3,00

Zorg dat je een duinkaart mee neemt, want we rijden een stuk door het duin.

Bekijk de agenda